maandag 8 augustus 2011
zondag 7 augustus 2011
Zondagse picknick
De morgen begon een beetje somber maar ver weg achter de heuvels scheen de zon dus vlug de keuken in om een gezellige zondagse picknick voor te bereiden.
Maar eerst een wasje,niet buiten want de lucht bleef ietsjes te lang somber!!
In de keuken was het al snel een drukte van belang, heerlijke geurtjes stegen op en de verse chocoladetaart werd de koelbox in geschoven.
Daarna gingen we richting Pommiers met ..........de zon!
We vonden al snel een mooi plekje en de zondagse picknick kon beginnen.
En dat levert altijd een hoop plezier op!
en prachtige plaatjes van mooie mensen!
zaterdag 6 augustus 2011
Franse meisjes!
Op weg naar St Haon le Chatel konden we het niet laten. De meisjes moesten gewoon op de foto.
Sinds we hier zijn hebben we een zwak voor koeien, wat zijn ze leuk, nieuwsgierig en fotogeniek!
woensdag 3 augustus 2011
dinsdag 2 augustus 2011
"Expositie"
Vanmorgen was het al vroeg dag! De oven werd op tijd leeggemaakt om snel die ochtend verder te kunnen werken. En wat is er hard gewerkt vandaag. Tijdens de lunch was het een heerlijk moment om elkaar te bedanken voor de enorme gezellige week. Met lieve woorden en mooie kadootjes.
Na een lange warme laatste dag in het atelier werd bijna al het werk uitgestald voor de "bezoekers"van de expositie.
De oven stond nog vol maar het porselein was nog te heet om eruit gehaald te worden.
Ondanks dat was het niet mis wat er allemaal tentoongesteld werd
Dames, het resultaat is geweldig!
Dank voor alles, dames! Het was weer een week als vanouds!
X
maandag 1 augustus 2011
Bonne nuit
De mooiste werkstukken gingen vandaag in en uit de oven, deze staat nu wel 24 uur te "bakken en braden"!
Maar ook was er tijd voor even heerlijk wegkruipen met een boek in het zonnetje en uiteraard om half 6 een heerlijk aperitief in de tuin!
Morgenochtend is het vroeg dag voor de dames want s'middags hebben ze "expositie!
De buren in St. Priest komen voor het aperitief en de dames willen al het werk presenteren dus dat betekend .....vroeg dag! De werkstukken die nu in de oven staan zullen morgenochtend vroeg, 6uur! eruit gehaald worden.
De "rebellenclub" wordt morgen uitgebreid met minstens 3 dames want nog voor het ontbijt gaat de oven aan voor de laatste brand voor de expositie.Alle werkstukken moeten klaar zijn voor 18.00 uur.
Vanavond zijn de dames vroeg gaan slapen om morgen fris en vrolijk van start te gaan, voor de grote dag!!
Bonne nuit
Tijd voor Max
Terwijl de was hangt te wapperen, de dames druk aan het werk zijn even tijd vrij gemaakt voor het geboortebord voor Max.
Abonneren op:
Posts (Atom)